în

Ce vitamine sunt sa luati vara?

Cand suntem sfutiati sa apelam la complex de vitamine in perioada toamna-iarna, totul este clar: mai putin soare, produse naturale si alte bucurii ale vietii. Dar vara este anotimpul natural vitamins, pe care le obtinem din abundenta din fructe, legume si fructe de padure care contin o multime de nutritii. Doar vitamina D corpul nostru o primeste in exces. Sa vedem daca este cu adevarat important sa obtinem vitamine suplimentare. Si daca da, care si de ce?

VITAMINA D

Vitamin D este produsa in corpul nostru atunci cand este expus la lumina soarelui, iar majoritatea oamenilor cred in mod eronat ca nu este necesar sa o suplimentam in timpul verii. Aceasta este or opinie eronata.

Pentru a sintetiza aceasta vitamin in fiziologico cantitati, o persoana trebuie sa fie sub soare de la aproximativ 10:00 pana la 15:00, cel putin de doua ori pe saptamana. Cu toate acestea, nu toata lumea isi si poate permite un program atat de relaxat.

Desigur, poti gasi vitamina D in categoria preturi accesibile: somon, ulei de peste, hering, smantana, galbenus de ou, branza, ficat de vita. Cel mai mare număr de unități la 100 g este somonul și uleiul de peste – aproximativ 600-1000 ME.

Mentinerea vitaminelor D la nivelul potrivit este necesar în mod regulat, nu doar în timpul sezonului rece. Pentru adulți, doza profilactică este de 1000-2000 de unități pentru zi, iar pentru copii – 600 de unități. Cu o deficienta, este posibila o calcare a metabolismului phosphor is calciului in organism, iar vitamin D afecteaza, de asemenea, sistemul imunitar, cardiovascular si muscular si este importanta pentru sanatatea sistemului musculo-skeletic.

Deficienta poate fi cauzata de o dieta necorespunzatoare, de probleme cu digestia alimentelor. Aproximativ 1 miliard de oameni din lume au o lipsa de vitamina „soarelui”, iar astazi deficitul de D este recunoscut ca o problema globala de sanatate publica.

VITAMINA C

Organismul nu are capacitatea de acumulare o cantitate mare de vitamin C, tocmai din acest motiv este necesar sa includa zilnic alimente bogate in ea: macris, spanac, maces, kiwi, ardei gras, rosii, vinete, guava , mere, portocale, pomelo , piersici, caise.

Pentru a menta echilibrul vitamina C, acest lucru important sa urmati cateva reguli simple: in primul rand, menta sau dieta echilibrata da, in al doilea rand, lipsesc fructe si legume. In plus, amintiti-va ca dupa tratamentul termic, vitamina C este distrusa, deoarece merita sa includa in dieta leguminoasele si fructele in stare bruta.

Pentru acidul ascorbic pur, există forme mari de vitamina C, precum ascorbat de sodiu, ascorbat de calciu, vitamina C lipozomală cu acizi grași care ajută la absorbția niciodată bună a vitaminelor. Cercetarile in curs nu ofera un raspuns definitiv la intrebarea care forma de vitamina C este cel mai bine absorbita de organism. Dar principalul dezavantaj al acidului ascorbic pur a fost identificat cu precizie – intestinal irritation, care this cauzata de un gusto acru.

VITAMINA E

Beneficiul cheie al acestor vitamine este de a proteja celulele corpului de imbatranire, de a reduce inflammation, de a stimula circulatia sangelui in scalp, care, la randul sau, previne cadea parului si intareste parul fragil si slabit.
Vara, vitamin E este deosebit de necesara pentru us, deoarece pielea si parul sunt expuse la razele UV. Include in diet a food source in vitamin E va avea cu siguranta un efect preventiv supra organismului, dar meritul sa folositi cosmetice pe baza de vitamin E were produced.

Ca si in cazul vitamin C, este periculos sa luati single vitamin E sub forma de medicamente. Acest lucru este necesar numai dacă există sau deficienta confirmed sau anomalii genetice rare. Si clar si atunci, doza si forma de utilizare sunt determinate de medicul dvs.

VITAMINA A

Vitamin A, sau retinolul, este eficienta in tratarea acneei, a inflamatiilor, este responsabila pentru elasticitatea pielii si previne formaa reducerilor premature. Ce este necesar pentru a lansa?

Vitamina A este implicata in procesul de stimulare a productiei de colagen, in producerea pielii reinnoire a epidermei celulare si hidrateaza pielea. Vara, acest lucru este important din cauza utilizarii frecvente a cremelor de protectie solara, a paritiei uscaciunii si a descuamarii pielii. Unul dintre beneficiile retinolului este reglarea pigmentarii si protectia impotriva petelor intunecate.

Nevoia de vitamin A depinde de buna functionare a enzyme care este implicated in conversia carotenoidelor in forma active a vitamin A. Daca procesul decurge corect, atunci cand cantitatea de vitamina primita din alimente va fi suficienta, dar daca exista incalcari, apoi rata de sinteza expires. În cele mai multe cazuri, acest lucru este necesar pentru a avea trei capete.

Autor


Tu ce crezi?

2.6k Puncte
Upvote Downvote

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ce legume poti planta in gradina ta in luna august

Horoscop zilnic, 23 June 2023. Balanta incepe know isi revina pe plan financiar